مهندسی برق

این وبلاگ برای اطلاع رسانی به دانشجویان محترم تهیه شده است

مهندسی برق

این وبلاگ برای اطلاع رسانی به دانشجویان محترم تهیه شده است

کتاب Matlab اینجانبان با عنوان نرم افزار متلب و کاربرد آن در تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل کلاسیک  به چاپ رسیده است. کتاب حاضر نرم­افزار Matlab را که ابزاری قدرتمند برای شبیه‌سازی و تحلیل سیستم‌هاست و امروزه یادگیری آن در بیشتر گرایش‌های مهندسی و برخی از علوم برای دانشجویان ضروری می­باشد، آموزش داده است. کتاب بر اساس نسخه‌های جدید متلب که دارای قابلیت بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین می­باشد، نوشته شده و چنان مرتب شده که پس از آموزش نرم­افزار متلب، به صورت کاربردی درک تدریجی نظریه کنترل را به کمک شبیه­سازی با متلب برای دانشجویان ساده‌تر کند. همچنین در بخشی از کتاب به تشریح ابزار قدرتمند رابط گرافیکی کاربر (GUI) و کاربرد آن در تحلیل و طراحی سیستمهای کنترل پرداخته شده است. 

علی رغم تلاش­های فراوان در جهت جلوگیری از اشتباهات ویرایشی و ادبی در این کتاب، مولفین از نظرهای راهگشای پژوهشگران و دانشجویان محترم در جهت رفع اشکلات احتمالی استقبال می­نمایند. مستدعی است در این خصوص ما را از نظرات ارزنده خود از طریق پست الکترونیکی hasannasirisoloklo@gmail.com  یا khalili.nazli@gmail.com بهره­مند نمایید.

۹۴/۰۹/۰۱
نازلی خلیلی

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.